قوانین و مقررات

کاربر گرامی، با تشکر از اینکه وب سایت فروشگاهی جیستان را انتخاب نموده اید. خواهشمند است موارد زیر را در هنگام فعالیت در سایت جیستان به دقت مورد توجه قرار دهید.

ورود به فروشگاه اینترنتی جیستان به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات جیستان است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین جیستان از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

کلیه اصول و رویه‏‌های جیستان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی‌که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات جیستان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مادامی که کاربر در جیستان ثبت نام می نماید، موافقت خود را با شرایط سایت اعلام نموده لذا حق هیچگونه شکایت از فعالیت های سایت را نخواهد داشت.

مسئولیت هرگونه اطلاعات کاربری بر عهده‌ی کاربر می باشد.

جیستان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.jistan.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم.

اطلاعاتی که در پروفایل خود ثبت می‌کنید مانند تلفن‌ها و آدرس ایمیل، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید شما تلقی می‌شوند و تمام مکاتبات و پاسخ‌های جیستان از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

کاربران باید هنگام ثبت سفارش کالای مورد نظر خود، فرم‌های سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل و با دقت تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آن‌ها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، جیستان به منظور اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

پس از تکمیل سفارش و پرداخت به هیچ عنوان امکان لغو سفارش وجود ندارد.

درصورتی که محصول سفارش داده شده با محصول ارسال شده از طرف سایت مغایرت داشته باشد، تنها در شرایطی قابل تعویض می‌باشد که به هیچ عنوان بسته بندی محصول باز نشده باشد و هیچگونه زده‌گی و خرابی بر روی آن وجود نداشته باشد. (کاربر موظف است تا در 24 ساعت پس از تحویل محصول با پشتیبانی سایت تماس گرفته و کارشناسان سایت را از اشتباه پیش آمده مطلع سازد، در غیر اینصورت کالا به هیچ عنوان تعویض نمی‌گردد.)

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader